OFERTA

Koncepcja — czyli: najważniejszy jest pomysł

Opracowanie podstaw wywiedzenia symboli jednostek samorządu terytorialnego

  • założenia heraldyczne

  • założenia weksylograficzne

Opracowanie konceptów kreatywnych dla różnych obszarów komunikacji marketingowej:

  • marketing idei

  • marketing terytorialny

  • marketing marki

  • marketing sprzedaży.

Kreacja — czyli: pomysł staje się obrazem

Projektowanie graficzne w zakresie tożsamości wizualnej JST:

  • heraldyka samorządowa

    • projektowanie herbów, flag, pieczęci, insygniów, sztandarów, odznak honorowych i innych symboli

    • graficzna restylizacja heraldyczna symboli nieposiadających wymaganej opinii lub negatywnie zaopiniowanych przez Ministra ds administracji publicznej i Komisję Heraldyczną

Projektowanie graficzne w zakresie tożsamości oraz promocyjnej komunikacji wizualnej:

  • znaki graficzne (logo, znaki towarowe, godła, winiety, emblematy)

  • elementy systemu tożsamości wizualnej (księga znaku, księga aplikacji)

  • opakowania

  • plakaty

  • akcydensy wydawnicze (publikacje, broszury, wydawnictwa okazjonalne)

  • okładki książek.

Konsultacja — czyli: warto skorzystać z doświadczenia

Doradztwo w zakresie symboliki tożsamościowej oraz komunikacji wizualnej

  • heraldyka samorządowa

  • tożsamość wizualna

  • reklama wizerunkowa

  • marketing terytorialny

  • marketing bezpośredni.